
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان
پس قدم اول برای رسیدن به رتبه های خوب در گوگل، درک این موضوع است که سایت ما باید به شکلی باشد که نیاز مخاطبی که از سمت google.com وارد سایت میشود را پاسخ دهد. جواب اصلی این سؤال که بعد از سئو چه کار کنیم؟ این است که تبلیغات بعد از سئو در مرحله اول قرار دارد و با تبلیغات کسب وکار شما رونق پیدا می کند. اگر شما در گوگل ادز سایت خودتان را تبلیغ کنید، حتی اگر کاربر نخواهد تبلیغات را ببیند و برای کار خود عجله داشته باشد، در هر حال باید اول تبلیغات را تماشا کند و بعد به کار خودش برسد. پس در این حالت راهکار چیست؟ این موضوع را در بخش های ادامه مقاله به شما آموزش میدهم. ساخت sitemap در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه هایی مثل yoast seo انجام میشود و عملا شما نیاز به فعالیت خاصی در قبال آن ندارید، پس نگران نام ترسناکش نباشید! در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، به مقاله نقشه سایت چیست در فرین آکادمی مراجعه کنید.
- آخرین اما نه کم اهمیت ترین نکته این است که Featured snippet های موجود را بررسی و از آنچه برای رقابت با آن مفید است، الهام بگیرید.
- پیشنهاد می کنیم ذهن خود را درگیر نام الگورینم ها، تقدم و تاخیر یا تداخل آنها با هم نکنید.
- در واقع صرف هزینه و زمان روی سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است و اگر این سرمایه گذاری به همراه استراتژی و هدف گذاری درست باشد، می تواند نتیجه ای مطلوب همراه داشته باشد.
- سئو با افزایش بازدیدکنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایت ها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود.
- در حالی که متخصصین سئو بر روی سئو کلاه سفید اتفاق نظر دارند، در طرف مقابل افرادی هم هستند با هر تکنیک های کلاه سیاه قصد دارند که گوگل را به نحوی دور بزنند.
الگوریتم PageRank را با معیار قدیمی به همین نام که توسط گوگل برای نمایش رتبه صفحات (از 0 تا 10) استفاده می شد، اشتباه نگیرید. کلید ظاهر شدن در Featured snippet این است که در ابتدا به سوال مورد نظر در سایتتان پاسخ دهید. به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). نکته آخر اینکه مطمئن شوید که مکان فیزیکی سرور تا حد امکان به مخاطبان هدف شما نزدیک است (به عنوان مثال اگر کاربران ایرانی را هدف قرار داده اید، وجود سرور در کانادا کار عاقلانه ای نیست).
محتوای سنگ بنا
اما صفحات دینامیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت سرور مثل PHP، Java، ASP و JSP نوشته می شوند. از آنجاییکه این کد ها مستقیما روی سرور اجرا می شوند، هر بار که صفحات دینامیک بارگذاری شوند، سرور امکان تولید محتوایی جدید را خواهد داشت. در نتیجه، محتوای این صفحات برای افراد مختلف، متفاوت نمایش داده خواهد شد. از صفحات دینامیک برای سایت های هواشناسی یا سایت های ارائه دهنده قیمت ارز و سهام که باید اطلاعات متفاوتی را در زمان های مختلف ارائه دهند، استفاده می شود. لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند. وقتی شما از سایتی بازدید می کنید، مرورگر شما درخواستی را به سرور آن سایت ارسال می کند و سپس سرور به درخواست مرورگر با یک کد سه رقمی پاسخ می دهد.
این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک های معمولی از لینک های نوفالو ابداع شد. این احتمال وجود دارد که شما نخواهید خود تبدیل به یک متخصص سئو شوید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید که در این رابطه شرکت سئوکار می تواند به عنوان یک شرکت متخصص در این حوزه به شما کمک نماید. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه های قدرتمند برای هزینه کردن بی فایده ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان بر، دشوار و گران قیمت است. گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند، آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می گیرند.
Java Script چگونه زبانی است و چه کاربردی دارد؟
آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان
در اولین و ابتدایی ترین سال های استفاده از سئو برای سایت و محتوا، حضور کلمات کلیدی تنها بخشی بود که اهمیت داشت. در واقع کلمات کلیدی و چگونگی استفاده از آن ها، هرروز ابعاد گسترده تری پیدا کرده و رشد و توسعه می یابد. گوگل انگیزه پشت این پرسش را تفسیر می کند و نتایجی را که کاربر می خواهد ببیند را نشان می دهد. شما چگونه محتوای خود را به قصد حستجو بهینه می کنید؟ قصد جستجو با ۳ عامل شناخته می شود که در ادامه آن ها را با یکدیگر بررسی می کنیم.