البته درنظر داشته باشید که استفاده بی رویه از عناصر تزئینی در فضای تجاری و اداری، تاثیر معکوس دارد و منجر به غافل شدن از کاربری اصلی فضا میشود. در دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه، ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین راه برای طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت این است که از فضای خالی به روشی خلاقانه استفاده شود تا در نهایت منجر به افزایش بهره وری شود. کارمندان میتونن ایستادن برای کار رو انتخاب کنن و یا میز کار رو طوری تنظیم کنن که بتونن بنشینن. فضاهای استراحت حتی ممکن هست افراد رو تشویق کنن که زودتر به محل کار بیان تا قبل از شروع کار خود، یک فنجان قهوه بخورن و کمی استراحت کنن. خرید وسایلی با قیمت پایین تر شاید در ابتدا به نظر اقتصادی تر بیاید، اما قطعا بعد از مدت کوتاهی استفاده نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا خواهند کرد که چند برابر مبلغ ذخیره کرده در زمان خرید را باید برای آن خرج کنید. سعی کنید با توجه به محیط کار برای هر کارمند و یا هر اتاق یک قفسه و یا کمد دیواری قرار دهید تا کارمندان بتوانند وسایل کاری و غیر کاری خود را آنجا قرار دهند و در صورت نیاز به آسانی و زمان کوتاه نیز به آن ها دسترسی پیدا کنند.
برای جلوگیری از اختلال در کار کارکنان از طریق گردش و حرکت مداوم در فضا، از مفهوم « اتاق در یک اتاق» استفاده شده به نحوی که با ایجاد فضای کافی که بین ایستگاه های کاری هسته اولیه نیز حفظ شده است. چرا که هر چقدر محیط اداری شما حرفه ای تر و شیک تر به نظر برسد، به همان اندازه به رشد و پیشرفت برند شما کمک میکند. شاید از نظر شما نیز ، دلیلی برای استفاده از آن نباشد . شاید از سالها پیش شنیده یا دیده باشید که رنگ طوسی یا خاکستری، رنگ مخصوص مراکز اداری است. رنگ و طرح دیوارها و سایر لوازم موجود در یک دفتر اداری، نور اتاق، حتی نوع و سبک مبلمان و …
جانمایی مناسب همه لوازم و همچنین امکان ایجاد فضای مناسب کار با هم بسیار سودمند است. فنآوری، تا چه اندازه معماری فضای ادارای با ابزار فنآوری ﺋیشرفته و یا فنآوری اولیه مجهز است. چه باور کنید یا نه، شما نیمی از روز خود را در دفتر به سر می برید و این رویکردی از ما در طراحی داخلی اداری دفتر-کار است. در طراحی داخلی مسائل فنی در نظر گرفته میشوند تا بتوانید به بهترین شکل از فضای اداره خود متناسب با کارکرد آن استفاده کنید. رنگ آبی را بهراحتی میتوان با دیگر رنگها نیز ترکیب کرد. یا با چه نوع وجنسی از کاغذ دیواری و رنگ های دکوراتیو جداره ای را متناسب با فضای مورد نیاز طراحی کنیم.
در این حالت کارکنان هر روز در معرض نور طبیعی هستن و به پنجره برای دیدن فضای بیرونی دسترسی دارن که تاثیر به سزایی در سلامت و کارآیی اون ها طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن داره. در گذشته دسترسی به دفترِ کار دارای پنجره خیلی باکلاس بود و فقط تعداد کمی از کارمندان از نور پنجره در محل کار خود استفاده می کردن. استفاده از درب های صداگیر عایق های صوتی پنجره های دوجداره و همچنین استفاده از متریال های مناسب برای پوشش دهی دیوار ها می تواند سبب ایجاد یک فضای آرام و دل انگیز برای مدیر شرکت شود. همچنین بهتر است طراحی ستون ها به گونه ای باشد که جلوی دید نباشند و در دیوار ها پنهان شوند. خوشبختانه، طراحان داخلی قادر هستن که عناصر مختلفی رو برای عملکرد بهتر دفترِ کار انتخاب کنن و به طرز زیبایی اونها رو در کنار هم قرار بدن. مراجعین شما از نحوه چیدمان فضا، عناصر تشکیل دهنده فضا، توجه به جزئیات و راحتی مبلمان اداری به شخصیت کاری شما و هویت برندتان به خوبی پی می برند. طراحی داخلی این فضای اداری با سبک صنعتی در سن فرانسیسکو به منظور ایجاد کارگاهی کارآمد برای کارکنان و مشتریان طراحی شده است که هدف اصلی آن گفتگو درباره پیشرفت کاری آینده و ایجاد یک کسب و کار خلاق است.
ردبول کار خود را با تولید نوشیدنی شروع کرد؛ اما امروزه به همان تولید نوشیدنی خلاصه نمیشود. امروزه ساختمان ها با کاربردهای گوناگون ساخته میشوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری می باشد. دفاتر خلاق و منعطف که با بودجه ی مناسبی طراحی و اجرا میگردند، با استفاده از فضاهای نیمه باز و سیال به کارمندان اجازه انتخاب می دهند.در این صورت کارمندان در فضای کار احساس راحتی نموده و با تمرکز و آسایش روحی به کار می پردازند.همچنین این دفاتر به گونه ای طراحی شده اند که دارای فضای استراحت مناسبی هستند که کارمندان در صورت ضرورت به آن مراجعه نمایند.تفکیک فضای صرف غذا و کار و استراحت در دفاتر اداری به راحتی کارمندان کمک میکند. علاوه بر گیاهان زنده، عناصری مثل پنلهای چوبی دیواری یا سقفی، متریال سنگی، استفاده از ویژگیهای عنصر آب و شومینه، حس لمس طبیعت رو القا میکنند که مسحورکننده و آرامشبخش هستن. به همین دلیل شما باید در تکاپوی تهیه موادی تیرهتر و راحتتر مثل چرم مخملیو دیوارهای تره تر (اگرچه یک دیوار خاص هم میتواند به همان خوبی باشد.
مانند بسیاری از فضاهای اداری، سیرکولاسیون این مکان به نحوی است که قسمت مدیریت توسط پارتیشن یا دیوارهای شیشهای جدا شده است و هیچ گونه دیوار صلبی نمیبینید، مگر در مواقع ضروری که لازم بوده است محیطی جدا شود. چرا که باید تا جایی که امکانپذیر است از لوازم رسمی استفاده کنید. یکپارچگی یک نوع هماهنگی میان لوازم های یک محیط اداری می باشد. در مجموع استفاده از دکوراسیون اداری مدرن در مقابل دکوراسیون های دیگر جذابیت بیشتری دارد، اگر میخواهید محیط از نظر بصری بزرگ تر جلوه داده شود، پیشنهاد ما به شما دکوراسیون اداری مدرن است. طراحان داخلی اولین نکته ای را که مد نظر قرار می دهند زیبایی فضا است و پس از آن مطمئن خواهند شد که دفتر کار و یا شرکت مورد نظر می تواند به خوبی نیازات مراجعه کنندگان و کارمندان پاسخ داده به همراه اینکه تمام اصول را رعایت کرده باشند. به همین دلیل استودیو طراحی رایا به همراه تیم حرفه ای خود درکنار شما هست تا نیازهای پروژه شما به بهترین شکل تامین کند. پس تا انتها با ما همراه باشید تا شما را با تمام نکاتی که از طراحی فضای داخلی تجاری و اداری باید بدانید، اشنا کنیم. مهم ترین مواردی که در طراحی فضای داخلی تجاری و اداری باید درنظر داشته باشید!
میزهای اداری نیاز به ملزومات جانبی مانند فایلینگ و قسمت الحاقی نیز دارند که در زمان سفارش مهم است که متناسب با میز اداری تهیه شود . همانطور که میدانید در مراکز تجاری و اداری رفت و آمد بیشتر از سایر مراکز است. طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت از حساسیت و دقت ویژه ای برخوردار است چرا که علاوه بر اینکه یک مدیر ساعات زیادی در طول روز در این اتاق به وظایف و فعالیتهای مدیریتی خود میپردازد که نیازمند دقت و تمرکز است، افراد زیادی هم اعم از کارمندان یا اربات رجوعان به این بخش مراجعه میکنند و در رفت و آمد هستند. با چیدمانِ صحیحِ منابع نوری و استفاده از لامپ های کم مصرف، هم در مصرفِ انرژی صرفه جویی خواهد شد و هم اتمسفر مناسبی در دفتر کار پدید خواهد آمد. بالازاده در سال ۱۳۸۶ دفتر شخصی خود را با نام هوبا طرح، با هدف توسعه پروژههایی هماهنگ با ویژگیهای فرهنگی و جغرافیایی سایت تأسیس کرد. طراحی داخلی دفتر اداری طراحان این دفتر میگویند: برای بیان برنامهی فیزیکی از طریق طراحی نیاز به تقسیم بندی فضایی داشتیم که تا بتواند انرژی ذاتی این کمپانی به همراه فعالیتهای آن به صورت بصری به مراجعه کنندگان منتقل کند. بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
طراحی داخلی دفتر شما بازتاب دهنده شرکت شما و نوع همکاریتان با دیگران و کیفیت کار خودتان است. طراحی داخلی دکوراسیون اداری (Office decoration)نسبت به طراحی داخلی ویلا و به طور کلی دکوراسیون داخلی مسکونی، به مهارت بیشتر و دید تخصصی تری احتیاج دارد چرا که دکوراسیون مسکونی بیشتر مطابق سلیقه افراد، ایده آلهای راحتی و کاربری منزل برای افراد طراحی میشود اما در طراحی داخلی اداری شما ضمن حفظ فرم رسمیو اداری سازمان، ملزم به رعایت برخی نکات مطابق با هنجارهای اداری، ارگونومیمربوطه مطابق با کاربری محل هستید تا علاوه بر راحتی کارکنان، در چشم مشتریان و ارباب رجوعان جذابیت و گیرایی داشته باشد و منافع و اهداف سازمان نیز در نظر گرفته شود. همچنین بهتر است تا در دکوراسیون اداری لاکچری از لوگو و المانها و حتی در صورت امکان برخی از محصولات سازمان متناسب با کاربری و اهداف آن و به گونه ای منحصر به فرد استفاده شود. بنابراین باید از مصالح باکیفیت و با مقاومت بالا و با ابعاد بزرگ استفاده شود. همانطور که نهایت استفاده از نور طبیعی برای دکوراسیون داخلی منازل توصیه میشود وجود نور کافی و استفاده از نور طبیعی در طراحی داخلی اداری هم اهمیت زیادی دارد و بر روی سلامت و سرحالی کارمندان تاثیر میگذارد.
از دیگر الهامات اصلی برای طراحی دفترِ کار، افرادی هستن که در اون فضا کار میکنن. شرکت اداری که بر روی خلق دکوراسیون داخلی و ایجاد المانهای معماری که از عملکرد شرکت پیروی میکند تأکید دارد. استفاده از گیاهان آپارتمانی برای دکوراسیون اداری مانند فضای سبز در محوطه سازی برای ویلا است، که باعث میشود جلوه ای خاص به محیط دهد و تاثیر شگفت انگیزی در یک فضای اداری بوجود آورد. اما لازم است بدانید که یکی از مهم ترین عناطر طراحی تجاری و اداری، کف سازی اصولی است. هزینه همواره یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی داخلی اداری میباشد و رعایت برخی از نکات در هنگام انتخاب متریال و اجرای پروژه میتواند هزینههای کلّی اجرای طرحها و ایدههای مختلف را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه به ارائه توضیحاتی مختصر اما جامع نسبت به نکات دخیل در طراحی محیط اداری میپردازیم که به شما برای طراحی اداری مدرن و کلاسیک کمک خواهد کرد. در یک شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی داخلی اداری مواردی از قبیل فضای بین اتاقها، محل قرار گیری میز مدیریت، محل مناسب برای منشی شرکت، بهترین شیوه نور پردازی و مواردی از این دست توجه میشود.
برای دریافت اطلاعات در مورد 0 تا 100 هزینه طراحی داخلی اداری، با واتساپ پادایران در تماس باشید. چرا که در این اتاق تعداد زیادی از افراد دور هم جمع میشوند و دررابطه با مسائل مهمی بحث و مشورت میکنند. سبک اسکاندیناویایی همان طور که از نام آن بر میآید، سبکی است که در کشورهای حوزه نوردیک معرفی شده و توسعه یافت. اما اگر کارتان در حوزه فناوری، آیتی، مخابرات، واردات، شرکت دانش بنیان و … به طوریکه طراحی فضای تجاری، خود یک رشته بسیار مهم در حوزه معماری است. همگی از نکات مهم در طراحی داخلی محیط اداری محسوب میشوند.