توسعهدهندگان CD Project Red میدانند که احتمالاً در حین بازی The Witcher 3 یا Cyberpunk 2077 از سرنخهایی استفاده خواهید کرد، و RPG عظیم خود را با این هدف طراحی کردند. بعد، مصاحبه ای در مورد اسرار پیچیده Cyberpunk و The Witcher 3 با تیم اخبار بازی وب سایت دنیای بازی باشید.
فهرست اسرار پیچیده Cyberpunk و The Witcher 3
مصاحبه با پاول ساسکو
در مصاحبه ای با پادکست Flow Games، پل ساسکو، کارگردان اصلی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و مدیر پروژه Cyberpunk 2، توضیح داد که یکی از چیزهایی که او به طراحان جوان می گوید این است که شما نمی توانید ببینید که بازی چه می شود. تا زمانی که The full path را ببینید یا به عبارت دیگر تا زمانی که بازی را منتشر نکرده اید و سپس نظرات مردم را ببینید شبیه به آن باشید.
ما همیشه این را در نظر می گیریم و من همیشه از طراحان می خواهم که محتوای شما را که توسط شخصی پخش می شود به صورت زنده تماشا کنند. به عنوان مثال، YouTubers را تماشا کنید، پخش زنده را تماشا کنید. زیرا خواهید دید که آنها چگونه فکر می کنند. بسیاری از کارهایی که ما در بازی انجام دادیم با این هدف بود که یک نفر آن را پیدا کند و دیگران آن را پیدا کنند.
پل ساسکو
ساسکو سپس به پازل های پیچیده در Cyberpunk و The Witcher 3 و پازل پیچیده “FF:06:B5” در Cyberpunk 2077 اشاره می کند.
در مورد تئوری های “FF:06:B5″، یک سایت فرعی با 38000 نظریه پرداز وجود دارد که برای رمزگشایی سرنخ های باقی مانده در بازی اصلی کار می کنند. معمایی که آنقدر جالب شد که حتی پس از آپدیت نسل بعدی The Witcher 3، بازیکنان سرنخ هایی برای حل آن پیدا کردند. پس از سالها تلاش برای فهمیدن معنای همه اتصالات، بازیکنان بالاخره صحنه عجیب و ترسناکی را پیدا کردند که احتمالاً زمینه بیشتری در دنباله جهان باز بازی خواهد داشت.
پازل های پیچیده در Cyberpunk و The Witcher 3
ساسکو این کاوش معما را اینگونه توصیف می کند: «این خیلی پیچیده است که خودتان آن را حل کنید. و حل کردن آن تقریبا غیرممکن است.” اگرچه او شکارچیان سرنخ اختصاصی subreddit را افرادی شگفتانگیز توصیف میکند، اما طرز فکر آنها را تحسین میکند. ساسکو میگوید: “گاهی اوقات آنها به طرز باورنکردنی به پازل نزدیک میشوند، و گاهی اوقات آنها بسیار به این معما نزدیک میشوند. دور.” “و طبیعی است.”
در دنیای بازی بخوانید: بررسی Cyberpunk 2077
او در مورد معماهای بازی ها ادامه می دهد: “چیزهایی وجود دارد که می توانید پیدا کنید و قفل کنید، و فرض ما این بود که وقتی بازی می کنید، برخی افراد زمان زیادی را صرف تلاش برای حل آنها می کنند.” اما به نظر می رسد افراد سی دی پراجکت رد این پازل های پیچیده را طوری طراحی کرده اند که پس از حل شدن به راحتی پیدا می شوند. رازهایی مانند «FF:06:B5» ممکن است سالها پیش برای رمزگشایی کابوسهایی بوده باشند، اما فعال کردن صحنه پایانی با راهنمای گام به گامی که شخص دیگری به صورت آنلاین ساخته است، بسیار آسان است.
این دقیقاً همان چیزی است که ما آن را طراحی کردیم. ما آن را به گونه ای طراحی کردیم که بسیار سخت باشد، اما نمی خواستیم همه این مسیر بسیار سخت را طی کنند، زیرا کمی کسل کننده خواهد بود. ما می خواستیم همه از آن لذت ببرند. بازیکنان در انجام این کار موفق می شوند. سپس همه می توانند از آن لذت ببرند.
پل ساسکو
این مصاحبه در مورد رازهای پیچیده Cyberpunk و The Witcher 3 بود. بچه های معمولی نظر شما چیست؟ وب سایت دنیای بازی ها این مصاحبه چطور؟
منبع: https://www.dbazi.com/game-news/352810-interview-secret-cyberpunk-witcher-3